February 6, 2009

JOM MASUK PAS - Kempen Dewan Pemuda

Taman Dagang Jaya, 4 Feb 2009 - Kalau dah biasa, tetap akan diteruskan juga. Begitulah halnya dengan Ust Fazlulrahimi Maarop, Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Ampang. Beliau bersama 3 orang lagi AJK DPP Ampang telah mengedarkan risalah 'Jom Masuk PAS' di sekitar Kg Tasik Tambahan dan Kg Tasik Permai jam 9.30 pagi ini.

Risalah tersebut antara lain menerangkan sejarah penubuhan PAS, mengapa mesti menyokong PAS, kelebihan menyertai PAS serta aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh PAS. Risalah ini adalah bertujuan untuk memberitahu kepada umum terutamanya mereka yang masih belum mengenali PAS agar semua kekeliruan dapat diatasi dan tidak lagi berburuk sangka terhadap PAS.

Pagi itu juga Ustaz Fazlul dan anggota-anggotanya terdiri daripada Saudara Shahril Shuhaimi, Saudara Syaman dan Aouis menggantung banner program 'Makan Sate Bersama YB Ustaz Nasharudin Mat Isa & YB Dato' Hj Mahfuz Omar' di Kg Baru Cina.

Semua dijemput hadir bagi mendengar amanat dan penerangan daripada pimpinan terutama berkenaan dengan isu yang sedang hangat sekarang. ~ AQ