January 17, 2011

DUN LEMBAH JAYA NAIB JUARA PIALA KETUA PEMUDA PAS SELANGOR 2011 / 1432

Setia Alam, Shah Alam - 16hb Januari 2011 merupakan hari yang bersejarah buat Dewan Pemuda PAS Ampang kerana berjaya mendapat Naib Juara Kejohanan Bola Sepak 9 Sebelah Antara DUN Selangor bagi tahun 2011 / 1432h.
Sejumlah 40 DUN seluruh Selangor telah menyertai pertandingan kali ini.Pemuda PAS Ampang berjaya menguruskan 2 Dun iaitu Dun Bukit Antarabangsa dan Dun Lembah Jaya.
Pasukan yang mewakili Dun Bkt Antarabangsa, Kelompok Camar FC hanya mendapat tempat ketiga dalam kumpulan C menyebabkannya gagal mara ke pusingan kedua.
Sementara itu, pasukan yang mewakili Dun Lembah Jaya berjaya mengharumkan nama Dun dengan mendapat tempat kedua  ( Naib Juara ) keseluruhan akibat tewas 3 - 0 di tangan pasukan dari Dun Bukit Melawati ( team kelab PDRM ).
Walau bagaimanapun, kita menerima kekalahan ini dengan hati yang terbuka memandangkan pemain kita agak keletihan dan hampir semua pemain mengalami kecederaan.
Alhamdulillah, kami mengambil kesempatan mengucapkan tahniah kepada kedua-dua pasukan yang mewakili Dewan Pemuda PAS Ampang kerana telah memberikan kerjasama yang baik sepanjang seharian kita berada di sana.Turut sama-sama meraikan, Ketua Pemuda PAS Ampang Ustaz Fazlul Rahimi Maarop.
Mudah-mudahan , kita sama-sama mendapat keredhoan dari Allah SWT dan Insya Allah kita meneruskan kesinambungan perjuangan para pejuang Islam yang terdahulu...
Amiin Ya Rabbal 'alamin.